Monday, May 31, 2010

Dapat Cheque Dari Kilang Stokin & Potential Cheras Selatan

Pagi tadi aku ke kilang stokin hantar tendancy agreement untuk signature dan collect cheque bayaran deposit rumah sewa aku. Bolelah aku cover untuk upah grill rumah aku nanti. Lawyer aku pun dah call untuk sign beberapa surat sebelum diserahkan kepada lawyer bank loan.. nak keluar duit nanti. Luckily aku boleh korek dari account OD lagi. Aku terlupa tadi nak check progress dengan reimbursement payment dari EON bank. Kerani lawyer ni kalau aku tak follow up, sampai pengsan pun dia tak reti2 nak call aku. Dia reti call aku bila mintak duit legal fees. Biasalah duit diorang ingat duit aku buat derk ajer ....

Dari apa yang aku tengok sekarang ni area rumah aku macam goreng pisang panas. Mana2 unit yang masuk auction rega naik berbelas2 ribu dari RP ... petanda baik ni .. susah benor nak cari good property sekarang ni.. kalau ada, jangan harap dapat pada RP, kena berlawan2... perception ramai orang mengenai rumah lelong dah semakin baik so ramai yang berlumba2 nak beli rumah lelong .. tapi kena jaga2 silap langkah jangan nak untung lebih, rugi besar pun ada .. tak silap gaya, duit boleh jadi lebur ...

Hari ni aku macam no mood di opis ..boring semacam ajer ... takde inspirasi langsung .. hahaha .. demotivated dan felt very2 lasyios .Apa2pun aku kena ketepikan perasaan negatif ini ..nama pun makan gajikan dan di beri gaji .. so kena kerjalah yop ... dun be lasyios2 ...you still get paid !!!!!

No comments:

Post a Comment