Monday, March 29, 2010

Angan-Angan 9 Tahun Yang Akan Datang .....

Insyallah dalam minggu ini aku akan dapat duit disbursement hasil jualan rumah di Cheras. Menurut lawyer bank tengah preparekan cheque, harap2 betullah. Ponet dah nak marah2 dan buat follow up, dah jenuh call sana dan sini. Perancangan aku nak suruh asben aku buat ASB OD sebagai duit standby kot2 ada unit2 yang menarik. Nak buat macam mana cita2 aku nak bersara awal pada umur 45tahun mestilah aku gerakkan dari sekarang. Kalau tak bila lagi kan. Insyaallah pada waktu itu aku dah lepak2 di kampung sambil menternak ayam2 ker, kambing ker, lembu ker .. memamg aku bercita2 nak jadi peternak yang berjaya .. masa tu sebagai mengisi masa lapang ajer .. wowow boring2 lepak di kampung boleh pula ke tepi pantai bersenang lenang menghirup udara laut.. harap2 jadi kenyataanlah yea ..


Asben aku pulak bercita2 nak jadi lecturer insyallah lepas habis degree ini tahun depan dia nak sambung master. Aku tak kisah lagipun dia ni suka sangat membaca, tak macam aku, agak malas sikit, baca sekejap dah mengantuk...

No comments:

Post a Comment