Monday, March 8, 2010

Al-Fatihah

Pada hari Ahad dalam pukul 6:30 petang aku mendapat panggilan dari kakak aku mengatakan yang saudara aku yang tenat di IJN meninggal dunia. Jenazahnya akan di bawa pulang ke Perak untuk di kebumikan. Pada waktu itu aku sekeluarga berada di Mawarlis book store di Kompleks PKNS beli kamus untuk anak aku, buku jawi dan asben aku pula beli buku perakaunan. Aku bergegas dari Shah Alam ke IJN, setibanya aku di lobby IJN banyak saudara-saudara aku di sana. Aku, asben dan anak-anak ke bilik mayat di LG. Anak-anaknya kelihatan sedih dan aku pun menitis airmata sedih di atas pemergian saudara aku. Itulah kitaran hidup kita, lahir, membesar, , gembira, sakit dan kematian.

Semoga roh arwah tergolong di kalangan orang-orang yang beriman .. Al-Fatihah

No comments:

Post a Comment