Friday, March 19, 2010

Jalan2 & Kena Komplen

Hari ini aku cuti bawa anak-anak jalan KL ajer. Bawa diorang jalan2 di Mines, lepas tu tengok wayang. At least diorang happylah sikit kalau tak kena terperuk di nursery.

Semalam aku punyalah down sebab ada director komplain pasal team pada boss aku. Geram betul, aku bertungkus lumus settlekan masalah-masalah user aku. Yang paling aku geramnya kata team aku ni delayedkan kerja sedangkan director tu orang bawahan yang buat field work yang malas buat kerja . Tension jugak aku.. kalau ada staff cuti aku kerja dari 8am sampai 8pm sebab nak seleasai kerja supaya tak pending. Nasib baik boss aku faham macam mana aku kerja, macam mana aku attend user, so dia cakap I know how my staff work and I know there are okay...

Kalaulah aku ada backup income yang kuat, hari ini jugak aku resign ... aku tengoklah macam mana nanti, nampaknya aku macam dah tak syok kerja kat sini. Apa2pun aku kena control aku punya emosi walaupun sedih, marah aku kena jaga juga financial aku ... nanti duit lagi susah beb..

No comments:

Post a Comment