Thursday, January 13, 2011

Penyewa Rumah Kakak beri short notice pindah keluar ...

Pada 7hb aku hantar sms bertanyakan bila dorang akan bank ini duit sewa sbb selalunya sebelum 5hb dorang dah bayar.Sms yang di terima memberitahu yang dorang nak pindah keluar dan siap demand mahukan duit deposit dorang balik pada 20hb Jan. Since aku minta 2 plus 1 deposit, jadi sewa bulan ini akan di tolak dari deposit. Jadi ada lagi sebulan deposit yang aku hold sebab aku takde ambil deposit dan air. Macam2lah dorang sms minta aku pulangkan sebulan deposit. Aku bagitahu aku akan pulangkan deposit selepas aku dapat bil air/api pada awal bulan Feb dan berpuashati dengan keadaan rumah. Satu pengajaran pada dorang di masa hadapan ialah patuhi perjanjian yang di persetujui bersama.

Rumah ni rumah kakak aku tapi bagi semua urusan aku yang handle since dia dah migrated ke Australia. Lepas ni aku kena cari penyewa baru dan harap2 Allah mempermudahkan urusan ini ..insyallah

No comments:

Post a Comment