Monday, January 10, 2011

Oh KPI


KPI [ Key Performance Indicator ] perkara yg memboringkan aku setiap awal Jan .. hish.. bosan nyer .. Sebabnya apa yg boss aku comments tu tak mencerminkan dgn bonus dan increment aku dapat .. Almost of the year aku nyer KPI aku cantik boleh print dan framekan. Bila dapat surat bonus dan increment tu aku masih boleh senyum sbb company aku rewarded .. he3 but every year sama ajer ..tambahlah bonus sebulan, 2 bulan lagi ker ..sikap tamak tu datang jugak.. yealah lumrah manusia kan ... [ termasuklah aku ]

Luckily tahun ni super boss yg buat aku appraisal kalau boss M aku tak tahulah macam mana dia kasi markah aku ..tahun depan super boss aku akan transfer ke dept lain , nampaknya tahun depan aku kena mengadap boss M untuk appraisal.. harap2 contract dia tak renew next year ... selamat aku ..

Harap bonus akan keluar pada pertengahan bulan Feb ...

No comments:

Post a Comment