Saturday, January 22, 2011

Department Interaction Day

Pg2 dah bangun sbb kena attend dept interaction day .. all this while aku tak attend pun. Malas benor rasaya, since hr ni anak2 aku ada sekolah ganti. Aku gerak dr rumah pukul 6:45am pickup office colleagues di cheras dan terus ke puchong. Since dept aku ni ada beberapa opis d lokasi yg berbeza jd tak semua nyer aku kenal. Tau nama tak tahu saper dia.

Adalah jumpa dgn staff2 yang aku asyik bertekak pasal policy and procedure .. kerja aku ni mmg asyik di kejar di user dan aku pulak mengejar orang.. Aku main netball, rules and regulations pun aku dah lupa almaklumlah last main masa di form 5 dulu. Penant refree tiup wisel ramai yang offsite.. Main satu game pun macam nak pengsan, lain2 member rumah aku banyak yg lari tak nak main.. nak tak nak aku kena main 3 game.. kalah 2 x menang 1 x ..

Hr isnin insyallah hr akan bagi surat special allowance. Yg heran sikit ialah sepatutnya company kasi salary adjustment tp untuk menjimatkan macam2 kos [tu sbbnya company aku decalared profit naik tiap2 tahun) dorang kasi special allowance. Kl keluar dr dept aku ni, allowance akan di tarik balik.. Apa2 pun dari takde lebih baik ada kan ..

No comments:

Post a Comment