Tuesday, December 8, 2009

Catatan Hari Ini

Semalam Alliance Bank called aku dapatkan additional info pasal loan application. Dah kasi hari jummat ni boleh follow up balik tanya pasal loan status. Eon bank masih takde bagi jawapan lagi.. esok kena follow up gak. Masa dok berjalan ... Purchaser lawyer belum bagi tahu lagi bila dapat cek balance jualan rumah yg tertangguh setahun lebih .. lawyer J Fong called kata SNP dah siap ready for collection. Kebetulan hari Jumaat ni asben aku cuti, dia akan collect sendiri...

Banyak jugak benda yang outstanding dan not really follow the schedule. Apa2 aku kena follow up dan bersabar ajerlah..

Hari ni masa lunch time aku surf internet dan nampak rumah lelong duplex di pandan indah. Harganya very attractive dan rentalnya between RM650-700. My officemate tinggal di blok bersebelehan dengan rumah lelong ni.. aku memang faham kawasan ni sbb pernah tinggal di kawasan pandan ni dulu. Aku dah mintak tolong kawan aku nie survey rumah nie ada tak orang tinggal di rumah ini, aku pun mintak tolong dia berikan contact number maintenance yg jaga apartment ni. Chances nak dapat rumah ni cerah sebab bumi lot ...lagi pun auction ni pada 2nd Jan 2010. Cantiklah tu ada masa nak buat investigate pasal rumah ni ....

plan aku nak buat ASB OD sebab staff rate company aku very attractive -2.35%. Menarik giler. Aku ingat nak buat next year ...

kerja di opis pun bzz giler banyak benda kena buat dan settle dengan segera...tension gak .. tapi apakan daya aku punya financial belum sampai ke tahap yg mebolehkan aku tak yah kerja ... pada aku biarlah susah2 sekarang bila dah tua rileks ajer ....hehhee insyallah

No comments:

Post a Comment