Tuesday, June 22, 2010

Opis Politikus

Insyaallah kalau ada rezeki sebelum hujung tahun ini aku akan berkerja di tempat lain. Kawan yang interview aku suruh aku ambil duit bonus 2nd payment pada end of August.. Company aku nak sekat staff dari resign jadi kalau whoever yang dapat bonus more than certain month dia akan divided bonus .. hmmm .. actually aku tak hadap pun bonus ni .. apa yang penting aku resign dari sini.. Naik cuak aku tengok muka boss aku dan balaci2nya ...tambahan pula balaci yang lupa daratan .. menyampah betul

Terus-terang aku katakan aku mmg demotivated betul sekarang ni, tapi takdelah aku buat hal cuma aku felt very2 sad dengan politiking boss aku .. Nampak sesangat dia nak suruh permanent staff resigned so that dia boleh line-up balaci2 baru .. Yealah boss aku ni pun tak sampai setahun kerja tapi bab politiking ni mmg cekap.. actually designation dia just up one step dari aku .. Kaki2 pengampu dia ni mmg pandai aircon dan tunjuk bagus depan dia tapi hakikatnya kat belakang curi tulang ..

No comments:

Post a Comment