Tuesday, April 6, 2010

My journey for the day ...

Pagi2 tadi aku ke old klang road pergi dokumen2 seperti yang di minta oleh lawyer untuk submission Lembaga RKR. Rumah beli secara lelongpun nak kena isi form.. Kalau macam ini punya susah aku lepas ini aku tak nak beli rumah lelong kos rendah yang berusia bawah lima tahun.. .. banyak keburukkan dari kebaikan walaupun rumah yang di beli memamg berbaloi2 .. penantian satu penyeksaan .... sabor ajerlah aku

Lawyer dah berjanji nak bank in duit jualan rumah pada asben aku esok.. kalau tak masuk .. aku tak tahulah ..perkataan yang sesuai untuk diorang ...

Pagi jadi jugak aku signed offer letter ASB OD dengan kadar staff rate -2.25% memamg cantiklah kalau compared dengan outside rate, eventhough for self rate pun bank aku berikan -1.65% .. Insyallah by end of this month duit OD masuk cadangkan aku nak masukkan separuh kedalam ASB semula.. yang lainnya sebagai standby. Asben aku pula cadangnya nak buat ASB OD dengan duit jualan rumah yang dia akan dapat esok, insyallah ...

Lawyer pun dah advised company aku disbursekan duit ke seller since Land office dah beri consent to transfer.. Aku dah bagitau owner supaya kalau tenant pasal tendancy agreement baru dengan aku .. syukran alhamdulillah ..

No comments:

Post a Comment