Saturday, April 24, 2010

Family Holiday

Hari sabtu lepas aku dah gerak PD bawa anak2 aku jalan2. Berhenti sekejap di hentian Seremban untuk breakfast. Ramai betul orang sampaikan terpaksa tercari2 meja kosong, luckily dapat. Masa aku tengah breafast orang bertambah2 ramai.. macam2 gaya ada yang ala2 nak berkelah dan ada juga yg macam nak pergi kenduri..

Sampai di Bandar PD aku ke Billion beli barang2 sikit seperti jan2 anak2, air dan juga beli baju anak2 aku sebab offer di Billion. Beli2 almost RM100 jugak terbang... layan ajelah ...nama pun nak bercuti kali kedekut sangat baik duduk rumah aje kan ..lagipun aku dapat duit semalam ..later2 aku cakap sebab involvement aku dengan benda ini baru lagi so tak payahlah nak kepoh sangat ... nanti rezeki lari lak ..

Sebelum check in anak aku dan asben bermandi manda di Teluk Kemang. Orang taklah ramai sangat oklah .. Aku sewa khemah RM25 untuk berteduh ... anak2 mandi tak ingat nak naik .. berendam ajer ... Aku tak mandi pun sebab nak jaga2 barang sebab di sebelah khemah aku adalah student foreigner dan local, takut jugak barang2 hilang. Semuanya kurang ajar ada ker dengan selamba dia ambil kerusi dari khemah aku dengan selamba badak ajer .. rupanya diorang ini student kolej yang aku study dulu ... hmmmm

Aku stayed di Avillion Cove Admiral yang bersebelahan dengan Marina Admiral...Masa MATTA fair aku beli 2D1N hanya RM158 ajer memamg berbaloi2 jugaklah...puashati jugaklah ... cuma masa admiission diorang kasi aku kunci bilik yang ada orang ... ader ker patut ... aku turun balik ke lobby dan diorang assigned bilik yg lain.. since front counter pun bersopan santun .. takde le aku sound .. lagipun lobby dia memamg class .. cantik ...

Dinner aku beli di pasar malam PD, banyak betul pilihan , macam2 aku beli tapi dalam kuantiti yang sikitlah karang tak habis pulak .. Breakfast pihak hotel tak kenakan caj pada anak2 .. breakfast dia taklah variety sangat tapi sedap jugaklah ..

Oklah layan ajerlah gambar yang di ambil masa percutian aku di PD ....




No comments:

Post a Comment