Thursday, April 22, 2010

Cerita Hari Ini

Pagi ini aku ke Kajang bayar balance legal fees since diorang dah advised RHB buat disbursement. Masa aku issue check di lawyer opis rupanya RHB dah pun issue cheque dan dan di hantar ke bank pelelong lawyer opis .. Alhamdulillah kes rumah apartment ni settle dalam 3 bulan ajer dan ada extra 1 month lagi.

Since aku ada meeting di HQ pada 10:30am aku pun bergegas dari Kajang, bila sampai bilik meeting rupanya aku yang terawal datang, unit lain representative tak datang lagi.. aku pun duduk dalam bilik meeting dan buat call follow up dengan lawyer2 dan call syarikat pemaju rumah yang aku menang sabtu lepas. PIC bagi tahu ada tunggakan lebih kurang RM1200 termasuk maintenance, meter api, air, quit rent dan sinking fund yang belum di jelaskan. PIC tu bagi tau once aku bayar semua outstanding dia akan bagi kunci rumah dan akan arrange orang pasang balik DB box.. baik betullah developer ini. Kalau semua developer macam ini senanglah nak berurusan. Aku cakap pada dia weekend ni aku nak jumpa dia bayar OS dan ambil kunci... Syukur Alhamdulillah Allah permudahkan jalan aku ... syukur aku kepadaNYA

Aku start meeting pukul 12noon dan habis 1pm, lepas tu lunch dengan meeting chairperson. Sebelum masuk office aku ke Maybank keluar duit dan bank in account trading aku ....

Sabtu ini aku dan family akan ke PD stay di Avillion since this year aku belum bawa2 anak2 luar KL, lagipun asben baru ajer habis last paper pada hari sabtu lepas. So sebelum dia start class bolehlah jalan2 ...

No comments:

Post a Comment