Wednesday, April 21, 2010

Approval dari RKR dan Disbursement

Hari ini pagi2 aku dah call lawyer checkkan progress pasal approval dari Lembaga RKR. Syukur Alhamdulillah dah approved dan hari ini my solicitor akan hantrkan approval kepada bak lawyer. Insyallah disbursement akan di buat dalam bulan ini. RHB dah bagi confirmation yang diorang nak issue cheque untuk disbursement untuk rumah shop apartment dalam this week. Syukran2

Aku dah appointed the same solictor untuk uruskan rumah lelong yang aku menangi di lelongan CIMB. Aku mmg berpuashati dengan kerja diorang dan selalu buat follow up dan selalu update aku progress status.

Since 3 kes rumah aku akan settle dalam this month, aku rasa seronok sangat dan bagi aku semangat untuk mencari yang terbaru. Aku targetted untuk beli beberapa rumah since aku boleh buat loan lagi ... KPI this year lagi 3 buah lagi insyallah .. salah satunya aku nak cari yg ada swimming pool pulak dan berdekatan dengan IPTA atau IPTS untuk di jadikan homestay dan rumah rehat aku ..Aku aku punya plan within this year aku nak letgo 3 buah rumah untuk dapatkan modal pusingan. Selewatnya awal bulan lima aku dah dapat duit OD .. bolehlah aku touch up rumah teres aku di Cheras untuk naikkan value..

Dah pukul 8, aku dah nak gerak dari opis,

No comments:

Post a Comment