Thursday, January 7, 2010

Pergi Bidding Lagi

Hari ni di opis taklah bzz macam semalam. Oklah adalah masa aku buat follow up dengan bank dan lawyer pasal urusan jualbeli rumah yg masih belum selesai. Aku juga ada call a dua syarikat yang buat maintain unit yang aku dah shortlisted untuk bid this week end. So far kedua2nya OS figure taklah tinggi sangat. Harap2 kali ni adalah rezeki ...

Asben aku out station ke JB sebab kena pergi ada emergency meeting dan now on the way back to KL. Harap2 esok dia tak out station sebab malam esok aku nak buat last survey sebelum masuk bidding hari sabtu nie..

Aku dah buat pengiraan yang loan aku dengan asben masih ada quota. Worst come to worst aku akan buat OD jika loan tak lepas. Selepas dah dapat ownership tengoklah kalau boleh let go atau refinance balik untuk cover OD. Insyallah so far ada juga perkara yang aku rancang tak ikut schedule tapi sometimes benda ni tak dapat kita elakkan. So kena banyak bersabar dan bertenang sebab banyak perkara yang membolehkan kita tension tahap gaban.

No comments:

Post a Comment