Tuesday, January 26, 2010

Loan Rumah Lelong

Hari agak malang sikit pagi2 motor aku tak boleh hidup, terpaksalah aku tolak ke kedai motor, taklah jauh sangat tapi ponetlah jugak. Pomen kedai motor cakap fuse kena ganti, aku cakap gantilah ajer.. lepas motor aku di baiki aku ke HQ jumpa Ivy ambil Housing loan offer letter dan dia beritahu yang dia akan forwardkan semua2 dokumen pada lawyer comapany untuk prepare loan agreement. Dia pun bagi tau dokumen umtuk tukar hakmilik rumah yang aku buat full settlement dah di hantar pada lawyer siti. Alhamdulillah..


Tengahari asben aku call bagi tau RHB loan officer mintak faxkan dokumen2 yang aku dah emailkan semalam dengan alasan email tak di terima.. aduiii . aku pun fakkan pada RHB dan call asben aku bagi tau. Aku call MBSB follow up samada dokumen yang aku emailkan dah di terima atau belum.. the lady cakap dah di terima. Syukuran..


Aku sampai rumah almost 9pm, asben aku cakap RHB cakap fax terima tapi very darker tak nampak apa2.. Takpalah esok aku akan personally hantarkan kepada RHB.. senang citer .. Asben juga bagitau yang AMBANK called tanya direction rumah lelong untuk tangkap gambar ...harap AMBANK dapat berikan jawapan dengan segera ...

Since aku lewat makan dan hari ini pay dah aku sekeluarga menjamu selera di batu 9 cheras .. on the way anak2 dah terlelap nasiblah diorang bangun apabila di kejutkan.. aku ni bukannya tak kisah pasal makan asalkan sedap dan semestinya murah ...hehehe .. sekali sekala apa salahnya kan ..

No comments:

Post a Comment