Tuesday, January 5, 2010

Assignment Hari Ini ...

Pagi2 nie aku hantar adik aku kat Komuter Serdang sebab arii ni aku cuti tak leh pergi kerja dgn dia, lepas tu hantar anak aku pergi tadika smart reader.

Terus balik rumah dan terus on notebook dan surf internet, to confirm unit yang aku akan bid hari ni tak called off. Syukur, so far takde called off. Harap2 aku dapat pada RP. Aku dah buat survey tentang OS bills seperti maintenance, api, air, IWK dan cukai pintu... amountnya taklah banyak dan di tanggung oleh bank up to auction date. Kalau dapat unit ni dah boleh buat sewa sebab unit ni kosong, api dan air ada lagi .. dan dalam 3 bln lagi sebuah pasaraya besar yang kini dalam pembinaan akan di buka dan unit ini walking distance aje .. dan min, rental ialah RM350 dan the max is RM450.. Semua document dah aku siapkan dalam file dan takde yang tertinggal ...

Banyak tempat aku nak pergi ni, mula2 Maybank nak buat ASB withdrawal untuk settlekan housing loan, pass tu pergi AMBANK ambil release letter then pergi JPJ buat ownership cancellation, then pergi TTDI bayar balance 10% pada developer then baru aku nak pergi auctionner office then nak pergi sentul park rumah sewa kakak aku sebab tennant dia nak moving out .. so hari yang akan meletihkan aku hari ini.. pada aku no problem.. sebab aku enjoyed buat ini semua ..

Harap2 adalah rezeki aku hari nie yea...

No comments:

Post a Comment