Saturday, January 9, 2010

Kalah Lagi ...

Hari ni pagi2 aku dan asben pergi auctioneer office Ng Chan Mau. Wow, ramainya orang sampaikan registration counter sesak dan aku ambil masa almost 1/2jam nak buat registration. Yang terjumpa dua orang apek cina yang bid rumah sama di ehsan on last tuesday. Asben aku masuk dulu dalam auction room sebab takut takde seat. Aku dah suspen gak sebab ramai pulak yang buat registration di counter federal auctioneer sampaikan mereka dah kehabisan paddle. So the lady cakap , diorang akan pakai nama masa bidding nanti.. phew ...

Walaupun aku dah menjangka aku ada saingan dan tak di sangka ada 7 pembida untuk rumah ni. mak ooi ramainya ...hancus harapan .... aku hanya angkat tangan 2 kali pada harga 67K dan 71K .. at last unit di menangi oleh pembida lain pada harga RM78K .. too high to me for investment kalau nak duduk no problem ler ..

Ada lagi garden park akan dilelong pada masa yang terdekat ini .. aku akan mencuba dan cuba lagi ...Kejap lagi aku akan buat survey rumah lagi .....

No comments:

Post a Comment