Friday, April 29, 2011

Staff last DAY .. sedihnya

Hari aku down sikit sebab hari ini ialah contract staff aku last day.. Yealah dia kerja dgn team aku almost 3 tahun. Aku mmg tak boleh nak cakap2 banyak2 pada dia sbb air mata ni dah bergenang2.. Banyak kenangan yang aku sharedkan bersama-sama dengan dia. Actually ni semua mainan politik opis aku, dapat boss lak suka bermuka2, semua benda nak takut. Aku minta boss aku liase dengan HR untuk serapkan ke permanent staff, tapi macam curah air atas daun keladi... buat derk ajer

Since boss aku ni agak lembs aku terpaksa by pass terus ke top bosses. Aku nyer employment ni pelik sikit, payroll under group tapi bos under different entity.. Jadi top boss group akan liase dgn HOD dept aku. Sah2 minggu depan dia akan tarik muka dengan aku.. Aku harap bos group dapat kawtim untuk tarik balik contract staff. Kalau diorang hantar new staff banyak benda yang aku kena ajar, banyak benda jugaklah aku kena buat...makin busylah aku... :)

No comments:

Post a Comment