Monday, September 20, 2010

Kerja2 di Apartment Cheras

Semalam aku dan asben ke rumah apartment di Cheras siapkan kerja2 mengecat rumah. Asben aku mulakan dengan mengecat siling dan aku pulak touoh up pintu bilik, since pintu ni tak perlu nak cat sumer aku just touch2 .. bila habis satu aku pintu aku buat, aku perasan yg colur yg aku touch tak ngam. since aku hanya beli 1 Liter mana cukup 1 liter jadi aku kena beli lagi 1 liter ..aku terpaksa keluar cari kedai cat untuk carikan federal paint code 956... banyak kedai yg tutup .. buka tapi takde cat ni .. at the end jumpalah juga aku di Balakong ...kedai bersebelahan denan AMBANK ..sejam juga aku keluar ...

Nampak simple ajer mengecat ni .. tapi kena ada seni jugak .. yealah kalau semua nya berupah mmmg rabaklah poket .. dalam dunia ni mana ada yang murah2kan ...

Layanlah hasil kerja aku dan asben ...











No comments:

Post a Comment