Thursday, February 21, 2013

KALAH

Tewas dalan pertarungan hari ini membida rumah jiran aku. Terdapat 8 pembida termasuklah salah seorang jiran aku. Sempat juga aku borak-borak dengan jiran aku ni. Katanya dia nak beli rumah ni sebab unit lelong bersebelahan dengan rumahnya .. boleh sambung jadi 1biji

Bersemangat kakak ni lawan2 akhirnya tewas juga. Katanya itu maximun dia kalau lebih lagi harga dah tak masuk akal. sebelum bid tu aku ada advised juga apa perlu nak dibuat lepas menang. Katanya inilah 1st time masuk auction.

Additional RM75K dari RP.. unit ini dimenangi oleh seorang chinese. Sebelum bid sembang2 dgn dia katanya di beli under company dan semua belian secara cash. Katanya tahun lepas company dia berjaya beli unit lelong around 30 unit.. pegang dan jual [flip]. 

Apa2pun sekurangya aku dah cuba .. insyaallah akan turun lagi .... 

1 comment: