Wednesday, July 25, 2012

Selamat Menjalani Ibadah Puasa ..........

Selamat Menjalani Bulan Ramadhan kepada semua readers blog aku yang sudi menjengah. Hari ini masuk hari ke-5 kita berpuasa, semoga Ramadhan ini memberi kita keberkatan, keinsafan, semangat dan memperbaiki diri kearah yang terbaik ..

Dah bershopping baju raya ? Pada aku setiap tahun satu kemestian membeli baju raju untuk anak-anak tapi aku tidaklah berhabis untuk bershopping. Pakaian yang berbranded ni aku akan beli bila ada offer yang aku rasakan kena pada harganya. Yang tak berjenama tapi selesa, berkualiti itulah pilihan aku.. Untuk aku pulak baju kurung beli yang dah siap, lagi menjimatkan tapi nak cari saiz aku ni yang masalahnya ... he3

Untuk juadah berbuka puasa waktu bekerja aku beli dari pasar Ramadhan ajer, nasi dan air ajer aku buat sendiri. Di bulan puasa ini aku dapat pelepasan awal 1/2jam, boleh balik pukul 5pm .. perjalanan dari opis ke rumah mengambil masa 40minit jugak..kiranya taklah kelam kabut sangat macam tahun2 lepas. Sebab tahun ni aku di dept baru yang lebih flexible ...

No comments:

Post a Comment