Wednesday, November 3, 2010

hARi yAng Membosankannnnnnnnn !!!!!!!!

Hari ni membosankan aku... macam2 masalah timbul kena complain dengan boss aku. Biasalah boss orang atas tembak dia dengan rasa bertanggungjawab dia akan " delagate " masalah pada staff dia . Boring betullah aku hari ni...betul2 takde mood betul ..

Aku buat bodoh ajer, malas aku nak membela diri. boss kalau kata dia tu betul .. bila cakap apapun dia saja yang betul .. Kalau tension2 nanti aku jugak yang lebih sakit hati nanti.. so aku luahkan keboringan aku di blog aku ni.. kasi releaselah .. Aku plan nak resigned tapi kalau aku cabut pada tempat kerja sekarang ni susah jugak aku nak " mengular " dan curi2 masa buat apa yang aku buat sekarang ni. Kalau tempat baru aku tak tahu lagi nasib aku .. Dilemma aku di buatnya ..

So aku kena buat derk ajerlah ..nak marah aku ker, nak buat apa ker.. lantaklah lagi aku ambil hal lagilah aku sakit hati .. apa yang penting HAPPPPPPPPPPPPPPPPY ... YEEHAAAAAAA

2 comments:

  1. slalu dok bca blog akak ni. tp xtau akak kje mne. akak kje mne kak?

    ReplyDelete
  2. biarlah rahsia .. kata dato CT.. susah nnt kl disclose ..

    ReplyDelete