Thursday, March 3, 2011

Satu rumah berjaya letgo

Syukur alhamdullillah apartment Shah Alam dah ada confirmed buyer. Semua dokumen yang di perlukan oleh lawyer sudah di serahkan untuk penyediaan SnP. Ada juga potential buyer yang nak bayar cash tapi kurang hari harga yang aku tetapkan. Ada juga yang bersungguh2 yang nak beli dan dri berikan masa tapi macam main2, bila republish dalam mudah.com baru cakap nak submit loan. Rata yang called up, semuanya property investor ataupun anak dorang belajar di UITM. Profit yang dapat pun mmg oklah lagipun SnP dengan developer and legal fees on Dec 2009 yang bermodalkan 10K ajer.

Insyallah dalam minggu seminggu dua dah boleh sign SnP dan collect downpayment. Kalau ikutkan mmg sayang tapi untuk terus meng "invest" terpaksalah letgo sebab taknak menggunakan fund yang ada untuk projek baru.

Sekarang ni tengah mengintai2 a fews unit yang pernah lelong sebelum ini tapi takde bidder. Kawasan ni selalunya tak menarik perhatian tapi kalau ada yang alert pembangunan kawasan ini sememangnya akan ada saingan nanti.

2 comments: