Tuesday, February 1, 2011

Coretan di pagi ini .. cuti .....

Hari ini cuti hari Wilayah Persekutuan.Anak2 bersekolah agama dan asben pulak kerja sbb dia kerja di Selangor. Ada a fews things nak buat hari ni, nak pergi Jalan Pasar cari remote control TV dan beli notebook cooling fan. Rasa lepas tu nak gi Shah Alam bayar cukai pintu dan pergi TNB Klang buat pertukaran nama .. lepas kes stamping aku tak pergi lagi kesana.. harap2 dorang tak ingat lg muka aku nih ..:)

Malam semalam tengok listing2 auction properties, looks very interesting. Ada satu di Subang yang menarik perhatian, actually dah pernah buat onsite survey di sini tahun lepas. Facilities yang disediakan pun oklah, okay dari segi rental dan flip. Ada satu unit di OKR pun okay juga, rental rate okay but untuk flip tu yang aku tak pasti.. Ada lg unit di luar KL yang menarik tapi pada masa sekarang ni rental rate tak memberangsangkan juz ngam2 cover loan installment but after 3 year area ni akan boom...

Adik aku pun setuju untuk JV untuk next project.Since dia ni bebas hutang takde loan commitment, jd bolehlah gunakan nama dia untuk dapatkan 90% MOF. Adik aku ini ajer yang tahu pasal projek investment aku ni .. but she didnt know that I hv this blog :)

Kerja di rumah dah siap dan now nak bersiap2 keluar.. hari macam mendung ajer..jangan hujan sudahlah ..

4 comments:

  1. Apalagi kalau turun Shah Alam tu calling2 la.. hehe

    ReplyDelete
  2. hm.. biasanya org terdekat dgn kita tak tahu dan tak faham psl property investment ni.. so kalau ada sorg atau dua org keluarga terdekat yg tahu pun dah alhamdulillah..

    ReplyDelete
  3. AE : Accident lepas isi minyakk. cancel semua plan hari ni at the end melepak di balai polis :

    ReplyDelete
  4. EY : betul tu ...last time my asben pun ada bad perception on prop. invest. nii.. ambil masa jugak nak yakinkan dia..

    EY = RN , the same person. Am i rite ? juz nak tanya..

    ReplyDelete