Wednesday, February 2, 2011

Accident

Semalam aku terlibat dalam kemalangan selepas mengisi minyak di xxxx. Semasa reverse kereta tiba2 kereta meluru dan berlakunya kemalangan. syukur alhamdullilah, Kereta aku pun taklah teruk sangat cuma dented di bumper dan calar2. Kereta kakak tu pun tak dented juz calar2 ajer, kalau polish dah okay.

Semalam punya planning semua cancelled. Since hari ini asben cuti dia yang menyettlekan penukaran nama di MBSA dan TNB Klang. Alhamdulillah selepas komplen aku tempohari pengguna tak perlu ke LHDN matikan setem hasil. Everything went smoothly kata asben .. :)

Malam ni aku akan bertolak ke utara Perak ke rumah mak aku. Dari 2nd till 6th Feb unit Suria ada guest menyewa. Harap2 dorang selesa menyewa di sana dan dari time to time aku cuber improve untuk keselesaan guest

2 comments: