Friday, December 14, 2012

I'm Back

Wowow hampir 3 bulan aku tak mengupdate blog aku nih ..sibuk sangat dengan hal2 di rumah, kerja di opis dan ulang alik ke kampung almost every week .. Mak di kampung pun tak sihat dan aku bawa dia kesini sebab di kampung takde siapa nak jaga. Almost sebulan juga disini. Sekarang ini dah sihat, anak sulung aku yang temankan dia sekarang di kampung.

Semenjak transfered ke unit baru banyak perkara yang aku kena belajar, kena follow, kena buat. Job scope aku kena buat installation application, troubleshooting dan yang paling bosan sekali kena support branches terutamanya overseas .. dahlah network limitation, sakit jiwa nak pulak nak guide dorang .. but very interesting jugaklah.. Boss aku sekarang ini lelaki .. aku memang2 tak suka dengan boss perempuan.. lelaki lebih memahami dari kaum sejenis.. lagipun akulah satu2nya staff perempuan dalam unit ini ...

Walaupun kerja aku mengadap laptop setiap hari tapi takde masa nak curi2 tulang mengupdate blog, mmg sibuk sangat .. apa2 aku sangat sukakan kerja aku sekarang ..

Ptg tadi baru submit KPI, tak tahulah boss baru nak kasi berapa point .. tapi masalahnya dari Jan - Jun, boss lama aku akan bagi point ... Apa2 pun aku harapkan sesuatu yang terbaik pada march tahun depan ..




No comments:

Post a Comment