Thursday, December 9, 2010

Akhirnya unit ini berjaya di JUAL .. Seram2


Posting aku pada Wednesday, September 29, 2010 , refer pada url http://syahproperty.blogspot.com/2010/09/lagi2-cerita-rumah-lelong.html mengenai kes bunuh diri yang berlaku di dalam unit ini. Aku dapati unit ini dilelong pada RP RM30,300.00 dan akhirnya berjaya dijual pada RM50K. Tak tahulah samada unit ini di beli oleh saudara2 owner atau individu yang tak tahu langsung sejarah silam unit ini.
Apartment ini tidak di selenggara dengan baik dan pada malamnya lampu pun takda. Owner2 di sini membuat sambungan dari rumah memasang lampu di luar rumah. Owner2 dah cuak dengan sikap developer yang tak nak buat kerja tapi mahu penduduk bayar yuran penyelenggaraan. Whatever is aku dah let go rumah ini. Pengalaman liased dgn developer cekik darah ini untuk dapat consent letter for transfer punyalah menyakitkan hati …

Ps : En Farid, boleh cuba ABC di kedai makan bersebelahan dengan Masterskill mmg sedap ( rasanya kedai tu masih open)

2 comments:

  1. saya dah tengok rumah tu masa carik rumah sewa kat situ...memang menyeramkan...

    kalau bagik free pun saya tanak duduk, tapi saya sewakan kat orang la...hehe

    ReplyDelete
  2. betul tu .. rental rate di sini around RM300-400 jugak ..

    ReplyDelete