Thursday, December 1, 2016

Turun Bid Rumah

Minggu lepas aku turun bid rumah flat buruk, actually dah beberapa kali aku bid rumah di sini tapi tak pernah menang.. Kali ni kalah jugak...takde rezeki

Cuma aku cukup menyampah ulat2 sebangsa dengan aku ni. Belakang aku adalah satu keluarga ni datang bid rumah, ada sekor ulat ni, mula2 bersalam2 bagai, lepas tu tanyakan abang masuk unit ni ke ? Sambil menunjukkan pamplet. Haah kata abang ni. Abang tau tak rumah ni ownernya India, dorang duduk, India ni susah nak keluar, macam2lah ulat sekor ni cuba demotivatekan abang ni. Abang ni jawab saya tau ownernya India. End up ulat sekor ni abang nak kawtim tak ? susah bang India ni. Abang tu jawab dengan relaksnya, tak adillah untuk owner. Bukan kawtim ulat ni nak bayar pada abang ni, tapi suruh abang ni bayar pada dia supaya dia tarik diri. Pakai smart2 jadi ulat pulak.. kasihan..

Aku kat depan ni pasang telinga. Ulat2 janganlah nak cari duit senang, unless betul2 nak masuk lelong tapi kalau bagi peluang yang betul2 nakkan rumah tu mungkin boleh di pertimbangkanlah.. 

No comments:

Post a Comment