Saturday, June 25, 2011

Hal2 Rumah

Dah lama tak update blog ni.. hari ni baru ada kelapangan sikit. Hari Sabtu lepas sepatutnya turun ke NCM membida sebuah flat buruk tapi di sebabkan anak bongsu aku tak sihat, muntah2 dan cirit-birit dan kena admitted di Hospital Columbia pada pagi sabtu dan discharge pada hari Isnin. Aku n asben decided tak membida unit tersebut.

Masih menunggu lawyer buyer prepare SnP rumah shop apartment, punyalah slow. Insyallah dalam minggu depan asben dah boleh sign dan collect deposit. Bolehlah buat apa yang patut. Harap2 dalam masa terdekat ada lagi berita gembira. Jualan rumah di Shah Alam pun tak dapat2 lagi, 1st disbursment pun tak buat lagi ke Alliance Bank. Slow nyer...

Listing2 unit lelong nampaknya menarik2. Dari segi rental rate mmg boleh dapat +CF cuma dari MV tu aku tak berapa pasti. So yang mana2 yang nak baru start tu bolehlah cuba2 buat survey. Sekarang ni masa agak terhad almaklumlah asben tengah dok struggle menyiapkan 3 assignment yang submission nyer lagi seminggu. Nak pergi sorang macam boring pulak.

My office colleagues nyer housemate nak mencuba nasib membida sebuah rumah yg RP nyer hmmmm ..Aku dapatkan rasakan mmg2 pertarungan sengit masa sesi lelong nnt almaklumlah perbezaan RP and MV terlalu besar.

No comments:

Post a Comment