Monday, November 22, 2010

Jalan2 di hujung minggu

During the weekend aku, asben dan anak2 ke Aquaria KLCC tengok ikan. Entrance ticket aku beli masa MATTA fair dapatlah discount sikit. Aquaria KLCC 2x besar dari Singapore Aquaria, cuma yg kurang bestnya di KLCC ikan2 tak banyak dan biasa2 ajer, ikan jerung pun aku nampak ada 2 ekor ajer. btw, janji anak2 aku enjoyed .. itu yang penting ... almost 2 jam di dalam Aquaria.

Lepas keluar dari Aquaria, anak2 main2 di taman KLCC, hari tu budak2 pun tak ramai jadi tak adalah nak berebut2 dorang naik main. Teruja aku melihat anak2 gembira bermain dan gelak ketawa merekalah pengubat penat dan penghilang stress.

Malamnya aku n asben bawak dorang tengok wayang cerita Harry Potter. Walaupun aku tak suka sangat dengan cerita Harry Potter tapi sebagai memenuhi kehendak anak2 aku layan ajer lah.

Pada 11/12 aku adik beradik aku akan ke PD berkelah dan seterusnya akan ke Melaka. Aku dah booked homestay rumah teres. Actaully aku nak sewa condo sebab ada kolam renang tapi disebabkan hanya diberikan satau parking aku decided sewa homestay rumah teres. Yealah kita bukan tau samada kawasan tu selamat ker tak. Kakak aku plan nak makan ikan di Umbai, katanya sedap. Belum pernah aku kat sana makan ikan bakar yang selalu aku pergi ialah belakang istana.




No comments:

Post a Comment